برگزاری کارگاه آنلاین «دوبلاژ مقدماتی» در موسسه فرهنگی تبلیغی رسانه شو

 

کارگاه آنلاین دوبلاژ مقدماتی سپهر ترابی رسانه شو

 

کارگاه آنلاین «دوبلاژ مقدماتی» با تدریس سپهر ترابی مدیر گروه دوبلاژ پرشین و مجری برنامه تلویزیونی کافه بازی برگزار می‌ گردد .

 

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی تبلیغی رسانه شو ، کارگاه آنلاین «دوبلاژ مقدماتی» با تدریس سپهر ترابی مدیرگروه دوبلاژ پرشین و مجری برنامه تلویزیونی کافه بازی با همکاری رسانه مدیا ، گروه دوبلاژ پرشین ، آکادمی آنلاین کهکشان ، موسسه هنری رسانه ای مجری شو برگزار می‌شود.

سرفصل‌های کارگاه تاریخچه دوبله ، اصطلاحات دنیای دوبله و گویندگی ، آشنایی با استودیو ، فن بیان ، لحن ، تنفس صحیح، صدابازیگری ، تیپ سازی ، گویندگی نریشن ، آشنایی با مشاغل دنیای دوبله و گویندگی می‌ باشد که در روز پنجشنبه ۲۲ تیر ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۸ برگزار شده و در اتمام کارگاه به مدت ۴۵ دقیقه به پرسش دانش پژوهان پاسخ داده خواهد شد .

 بعد از اتمام دوره گواهی اعطا می شود و از افراد مستعد دعوت به همکاری شده و در استودیو لیکو مشغول به کار می گردند . علاقمندان می توانند تا 20 تیر ماه به آدرس https://evnd.co/hLEWC مراجعه کنند . برای دریافت تخفیف ویژه کد resanesho را وارد کرده و ثبت نام نمایند . دانش پژوهان می توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره٠٩٩٩٩١۴٨٠٠٨ تماس حاصل فرمایند.

 

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.